Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Un primar s-a prefăcut că vorbeşte în engleză, pe sub mască, dar vocea îi era dublată de altcineva. Video
Un primar susținea că vorbește engleză pe sub mască, dar vocea lui era dublată de altcineva. 

Orașul Valencia a pierdut joi lupta pentru Capitala Europeană a Inovării, dar prezentarea făcută în concurs de reprezentantul său, Carlos Galiana , a meritat bine premiul.

Primarul a recurs la ingeniozitate pentru a interveni personal în actul oficial, care a fost realizat în întregime în limba engleză. A fost dublat în direct de altcineva în timp ce el, actor de profesie, se prefăcea că vorbește sub masca sa.

Surse ale Consiliului Municipal Valencia au declarat pentru EL ESPAÑOL că au recurs la această formulă, deoarece Comisia Europeană le-a cerut să vorbească sau primarului orașului, Joan Ribó, sau șefului său pentru inovații. Nicio altă persoană nu a putut să o facă.

Se pare că Joan Ribó era în sesiunea plenară municipală, astfel încât participarea sa a fost exclusă - sursele consultate nu au specificat dacă vorbește engleză sau nu. A rămas doar Galiana, care, aparent, nu are un nivel suficient pentru a vorbi fluent în limba lui Shakespeare. În consecință, consistoriul a luat decizia de a-l dubla în direct.

Și de ce nu s-a făcut o traducere convențională? De ce nu a apărut consilierul cu un interpret?

„Regulile erau foarte stricte: ar trebui să apară o singură persoană, primarul sau consilierul”, spun aceleași surse.

Vocea specifică a lui Galiana, vorbind fals engleză, nu a trecut neobservată în oraș, iar acesta a devenit centrul discuţiilor. Consiliul municipal a vrut să îl împiedice să sune ca Ana Botella atunci când a apărat candidatura Madridului la Jocurile Olimpice, dar gluma dezlănțuită a fost și mai rușinoasă, scrie El Espanol.

Primarul PP a fost criticat pentru că a intervenit cu o engleză precară, însă intervenția lui Galiana ridică ștacheta ridicolului de a simula engleza perfectă cu vocea altcuiva.

În plus, Carlos Galiana are o istorie de apariții controversate la televizor. În 2017, Mercavalencia , compania publică pe care a condus-o, a cheltuit 26.000 de euro pentru dezvoltarea unui program pe care el însuși l-a prezentat și care i-a lăudat figura până la a-și arăta profilul pe rețelele de socializare.

S-a numit Dissabe al Mercat  -sâmbătă în piață- și, după cum a fost publicat de Valencia Plaza, a fost plătit prin cinci contracte minore către Prime TV Valenciana SL, compania canalului care le-a emis.

[citeste si]

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?