Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Ryanair interzice accesul clienților care au cerut banii înapoi pentru zborurile anulate. Pasagerii amenință cu judecata
WhatsApp
Compania aeriană Ryanair interzice accesul la bordul avioanelor clienților care au solicitat băncilor rambursarea costurilor pentru zborurile pe care le-au ratat din cauza carantinei.

Pasagerii care au achiziționat cu cardul bilete nerambursabile pentru curse Ryanair, dar care nu mai putut călători din cauza restricțiilor din timpul pandemiei sunt cei mai afectați de decizia Ryanair.

Reprezentanții companiei au declarat că mai puțin de o mie de persoane sunt afectate, adăugând că acestea „au ales să nu călătorească și apoi au cerut în mod ilegal rambursări prin intermediul companiei lor de carduri de credit”, transmite CNN.

Decizia nu îi vizează  pe cei care și-au primit banii înapoi de la companie, ci doar pe cei care au operat rambursul direct din opțiunile cardului de credit, fără acordul transportatorului aerian, notează sursa precizată.

Ryanair interzice accesul clienților care au solicitat băncilor rambursarea costurilor 

 

Toate cererile pasagerile vor fi analizate de American Express. 

Oficialii companiei aua declarat că  vor analiza toate cererile de rambursare „cu atenție și corect iar, de la caz la caz, împreună cu comerciantul și deținătorul cardului”, relatează sursa citată,  Visa și Mastercard nu au dorit să ofere detalii publice.

Mai mulți pasageri au anunțat că vor acționa în instanță compania Ryanair, deoarece consideră că este un abuz. De asemenea, practica companiei Ryanair poate fi analizată și de oficiile protecției consumatorului.

 

Pentru a nu pierde veniturile, în timpul pandemiei, Ryanair și British Airways nu  rambursat  banii unor pasageri pentru zboruri neoperate din cauza restricțiilor. Companiile aeriene au oferit vouchere sau opțiunea de a rezervă o nouă călătorie. Cu toate acestea, multe dintre aceste rezervări nu au putut fi transformate în călătorii tot din cauza măsurilor impuse de pandemie.

Dacă un zbor Ryanair poate fi operat și nu înregistrează o întârziere de mai mult de 5 ore, nu este posibilă rambursarea. Toate zborurile Ryanair pot fi modificate, dar nu pot fi anulate.

Datele/orele/rutele/numele aferente zborurilor pot fi schimbate cu până la 2,5 ore înainte de ora zborului (modificările de nume pot fi realizate cu până la 2 ore înainte de ora zborului), transmite compania aeriană.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți StiriDiaspora și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Top cele mai citite știri
Crossuri parteneri
Internațional Vezi toate articolele
Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?
pixel