Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Patru moduri de a adormi rapid. Nimeni nu v-a spus până acum secretul unui somn odihnitor
Statisticile arată că tulburările de somn ne afectează pe majoritatea dintre noi. Unii și-au schimbat patul, au folosit o lumină moale, o fereastră deschisă, alții au aprins lumânări, au băut ceaiuri de plante. Dar nimic nu a funcționat.  Somnul profund ne ajută să ne sporim performanța de peste zi. Există două moduri sigure care ne pot ajuta să adormi repede și să avem somn odihnitor.    
Patru moduri de a adormi rapid. Nimeni nu v-a spus până acum secretul unui somn odihnitor

Pentru a dormi mai bine, este bine să te expui la lumina soarelui pentru o perioadă de timp în timpul zilei. Pentru cei care suferă de insomnie, expunerea la o lumină puternică pentru o perioadă bună de timp îmbunătățește capacitatea de a adormi. Prin urmare, este bine ca ziua să te expui la lumină naturală, iar noaptea să ai întuneric profund în dormitor și să nu te expui la lumini artificiale cu o oră înainte de culcare (telefon, tabletă etc.).

Pune cinci picături de oțet și jumătate de castravete într-un iaurt. Tenul tău va arăta mai bine ca niciodată!

Folosește tehnica „4-7-8” - Acesta este un exercițiu simplu, dar util. Este o tehnică de respirație care te ajută să te calmezi și să te relaxezi. De asemenea, este foarte bun dacă îl faci înainte de culcare. Exercițiul este alcătuit din tipare de respirație care relaxează sistemul nervos și poate fi practicat în orice moment, nu doar înainte de culcare, ci și când te simți anxios și stresat. Inspiri timp de 4 secunde, îți ții respirația 7 secunde, apoi expiri timp de 8 secunde.

Cinci remedii eficiente pentru răceli și dureri în gât. Rețetele secrete ale bunicilor pentru bolile toamnei

Renunță la cofeină sau redu cantitatea de băuturi cu cofeină după ora 15:00. Este important să reduci cofeina pe care ți-o iei din băuturi precum ceaiul verde sau negru, cafeaua, băuturile energizante sau cele acidulate, în special la orele serii. Cofeina afectează procesul de adormire și te împiedică să dormi profund. E bine ca aceste băuturi să fie consumate în cursul dimineții sau cel mai târziu la ora 15:00. Seara bea mai degrabă un ceai de tei, care au efect calmant și odihnitor.

Gutuile, leac pentru inimă şi ficat. Șapte motive pentru care poti considera gutuia un fruct minune

Nu fuma înainte de culcare. Dacă ești fumător, e bine să știi că nicotina este un stimulent, așa că dacă fumezi în apropierea orei de culcare îți va fi mai greu să adormi, te vei trezi mai des în timpul nopții și vei avea un somn tulburat.

[citeste si]
 

Iti place noua modalitate de votare pe stiridiaspora.ro?